ceskoslovensky vlciak
Rotujärjestö Suomen Seurakoirayhdistys - Finlands Sällskapshundsförening ry
Rotukerho Wolfdogs ry
Rotujärjestön pentuvälitys

Astutushetkellä tulee koirilla olla virallinen lonkkakuvauslausunto, kyynärkuvauslausunto, sekä LTV-lausunto. Lonkkakuvaustuloksen D saanut koira voidaan parittaa vain tuloksen A tai B saaneen koiran kanssa. Kyynärniveldysplasian raja-arvo on 2 ja kyynärkuvaustuloksen 2 saanut koira voidaan parittaa vain tuloksen 0 saaneen kanssa. Koiran tulee astutushetkellä olla täyttänyt 18 kk.

Pentueen polveutuminen on varmistettava rekisteröinnin yhteydessä ja vanhempien DNA-tunnisteet toimitettava Kennelliittoon. Tuontikoirien DNA-tunniste on toimitettava niiden rekisteröimisen yhteydessä. Tuontikoiran DNA-tunnisteeksi hyväksytään virallinen ISAG- tai AKC-standardin mukainen tunniste.

ARCTIC KARELIAN KARJALAINEN INA SUOMUSSALMI - 4 26.02.2024 22.04.2024 1800 €