puli, muut värit
Rotujärjestö Unkarinpaimenkoirat ry
Rotukerho Pulit ry
Rotujärjestön pentuvälitys https://www.unkarinpaimenkoirat.fi/pentuvalitys/pentueet/pulipentueet/

Pentueen vanhemmilla tulee astutushetkellä olla virallinen lonkkakuvauslausunto sekä voimassa oleva silmätarkastuslausunto. Lonkkakuvaustuloksen D saanut koira voidaan parittaa vain tuloksen A tai B saaneen koiran kanssa. Silmätarkastuslausunto ei saa astutushetkellä olla 36 kk vanhempi. Koiran jälkeläisiä ei rekisteröidä, jos sillä on todettu perinnöllinen kaihi (katarakta), gRD tai tRD. Vanhempien on oltava astutushetkellä vähintään 18 kk ikäisiä. Koiralle rekisteröidään korkeintaan 15 jälkeläistä, viimeinen pentue rekisteröidään kuitenkin kokonaisuudessaan.

Risteytys valkoisten ja muunväristen koirien kesken sallitaan poikkeusluvalla; ks. koirarekisteriohjeen kohta 6.2. Väriä koskevat muutokset ks. koirarekisteriohjeen kohta 5.3.

CASTLEWOLF SANDBÄCK MAARIT PIETARSAARI 1 3 25.03.2024 13.05.2024 1400 €