Isä FI46742/21 ONNENPISARAN DOLLARIHURMA
Hinta 2000€

KORPISALO MIRVA, LAKIALA

mirva.pajunen@saunalahti.fi

Kennelnimi GWENDA (myönnetty 26.04.1990)

Rekisteröinti on valmis Kyllä
Yhdistelmä täyttää rotujärjestön tai -yhdistyksen jalostussuositukset Ei tiedossa
Pentue täyttää PEVISA-ehdot Kyllä
Rekisteröintimaksu on maksettu Kyllä
Rotujärjestö Shetlanninlammaskoirat - Shetland Sheepdogs ry
Rotujärjestön pentuvälitys www.shetlanninlammaskoirat.fi

31.12.2024 saakka: Pentueen vanhemmilla tulee olla astutushetkellä virallinen lonkka- ja kyynärkuvauslausunto sekä voimassa oleva silmätarkastuslausunto. Silmätarkastuslausunto ei saa astutushetkellä on 24 kk vanhempi. Koiran jälkeläisiä ei rekisteröidä, jos sillä on todettu PRA. 1.1.2025 alkaen: Pentujen vanhemmilla tulee astutushetkellä olla virallinen lonkka- ja kyynärlausunto sekä voimassa oleva silmätarkastuslausunto. Silmätarkastuslausunto ei saa astutushetkellä olla 24 kk vanhempi. Koiran jälkeläisiä ei rekisteröidä, jos sillä on todettu PRA. Yksittäisen uroksen jälkeläisten enimmäismäärä saa olla korkeintaan sata (100), joista korkeintaan 50 alle viiden (5) vuoden iässä tapahtuneesta astutuksesta. Viimeinen rajan ylittävä pentue rekisteröidään kokonaisuudessaan.

Blue merle x soopeli, soopelimerle x soopeli ja tricolour x soopelimerle yhdistelmät sallitaan, jos merlegeenitesti osoittaa, että soopelin värinen koira ei ole genotyypiltään merle. Tällaisesta yhdistelmästä syntyvät soopelipennut testataan ennen rekisteröintiä merlegeenin suhteen. Testaamattomat soopelipennut merkitään jalostuskieltoon.

vapaana 2 narttua
FI34501/24 GWENDA QUEEN OF THE MANOR narttu soopeli