Isä FI47722/20 CHAMPION MOYEGO SERDTSA ORION
Syntynyt 04.04.2022
Luovutus 30.05.2022
Hinta 1600€
Lisätiedot Yhteydenotot mieluiten sähköpostilla hainaron@gmail.com Sijoitukseen näyttelyistä kiinnostuneeseen kotiin narttupentu.

SAAT SATU, RENKO

hainaron@gmail.com

Kennelnimi HAINARON (myönnetty 22.09.2014)

hainaron@gmail.com

Rekisteröinti on valmis Kyllä
Yhdistelmä täyttää rotujärjestön tai -yhdistyksen jalostussuositukset Ei tiedossa
Pentue täyttää PEVISA-ehdot Kyllä
Rekisteröintimaksu on maksettu Kyllä
Rotujärjestö Suomen Tanskandoggi ry
Rotujärjestön pentuvälitys http://www.greatdane.fi/?page_id=2529

Pentujen vanhemmista pitää olla ennen astutusta annettu lonkkakuvauslausunto ja kyynärkuvauslausunto sekä astutushetkellä voimassa oleva ultraäänitutkimus ja sydänfilmitutkimus (EKG). Lonkka- ja kyynärkuvaushetkellä koiran tulee olla täyttänyt 18 kk. Sydäntutkimus on voimassa 12 kk ja tutkimuksen alaikäraja on 18 kk. Koiraa ei saa käyttää jalostukseen, jos tutkimuksissa todetaan joku sydänsairaus, tai tutkimuksen tulos on avoin DCM:n tai muiden sydänsairauksien osalta.

Koiran väri ilmoitetaan rekisteröinnin yhteydessä. Harlekiinin värisellä koiralla on myös merlegeeni. Harlekiinilinjoissa syntyy myös merlevärisiä koiria. Seuraavat väriyhdistelmät ovat kiellettyjä: harlekiini - harlekiini harlekiini - merle merle - merle Seuraavat väriyhdistelmät sallitaan ilman poikkeuslupaa: harlekiini - musta - mantteli - mustavalkoinen - plattenhund keltainen - tiikeri sininen - sininen Muut muunnosten väliset risteytykset poikkeusluvalla ks. koirarekisteriohjeen kohta 6.2.

vapaana 1 uros ja 1 narttu
FI35663/22 HAINARON SLEEPWALKER uros mantteli