Isä FI17995/17 GREENHILL'S LIMITED EDITION
Syntynyt 23.04.2022
Luovutus 11.06.2022
Hinta 0€
Lisätiedot Etsinnässä yhteistyökykyinen aktiivinen sijoituskoti narttupennulle, joka on näyttelyistä kiinnostunut. Mieluiten Pirkanmaan tai Uudenmaan alueelta. Pentu on luonnollisesti rekisteröity. Madotettu asianmukaisesti ja eläinlääkärin tarkastama. Geenitestattu. Pentu on kiltti, sosiaalinen, ihmisrakas, aktiivinen, tottunut hoitotoimenpiteisiin, muihin koiriin (isoihin ja pieniin), sekä kissoihin. Syntynyt ja kasvanut olohuoneessa, perhe elämän keskelle tottuen ihmisten ja elämisen ääniin. Pennun mukana saa kattavan pentupaketin. Emällä riistaviettiä. Sijoitussopimus tehdään kennelliiton kaavakkeella, ilman suullisia sopimuksia. Vakuusmaksu sijoitussopimuksen mukaisesti, joka palautetaan sijoitussopimuksen täytyttyä. Ota yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen suskusi(at)hotmail.com Kerro itsestäsi/perheestäsi, kodistasi, koiran lenkkeily mahdollisuuksista, koira kokemuksestasi yms. Laita spostiin myös yhteystietosi, joten voidaan soitella ja keskustella tarkemmin. Kennelliiton sivuilla tietoa mitä sijoituskoira tarkoittaa. Kuvia koiristamme löytyy FB sivuilta Kennel Härkäpää. Ei alaikäisten yhteydenottoja kiitos. :)

HÄRKÖNEN TIINA

suskusi@hotmail.com

Kennelnimi HÄRKÄPÄÄ (myönnetty 04.01.2012)

Rekisteröinti on valmis Kyllä
Yhdistelmä täyttää rotujärjestön tai -yhdistyksen jalostussuositukset Ei tiedossa
Pentue täyttää PEVISA-ehdot Kyllä
Rekisteröintimaksu on maksettu Kyllä
Rotujärjestö Kultainen Rengas - Golden Ring GR ry
Rotujärjestön pentuvälitys https://www.goldenring.fi/pentuvalitys/

Pentujen vanhemmista tulee olla ennen astutusta annettu lonkkakuvaus- ja kyynärkuvauslausunto sekä astutushetkellä voimassa oleva silmätarkastuslausunto. Silmätarkastuslausunto ei astutushetkellä saa olla 24 kk vanhempi. Koiran jälkeläisiä ei rekisteröidä, jos sillä on todettu PRA, geograafinen RD tai totaali RD. Lisäksi kaikki perinnölliset kaihit lukuun ottamatta linssin etuosan saumalinjan kataraktaa ja muu kaihi -muotoa estävät jälkeläisten rekisteröinnin. Rekisteröinnin raja-arvona on lonkkaniveldysplasian aste C siten, että astetta C saa käyttää vain asteen A kanssa tai vaihtoehtoisesti yhdistelmän lonkkanivelten jalostusindeksien keskiarvon tulee olla vähintään 101. Rekisteröinnin raja-arvona on kyynärniveldysplasian aste 1 siten, että astetta 1 saa käyttää vain asteen 0 kanssa tai vaihtoehtoisesti yhdistelmän kyynärnivelen jalostusindeksien keskiarvon tulee olla vähintään 101. Urokselle voidaan rekisteröidä 150 jälkeläistä. Viimeinen, rajan ylittävä pentue rekisteröidään kuitenkin kokonaisuudessaan.

vapaana 1 narttu
FI31616/22 HÄRKÄPÄÄ GLITTERING TOPAZ EDITION narttu kulta