Isä FI16912/18 PANDARELLAN GOLDEN HERO
Syntynyt 07.04.2022
Luovutus 26.05.2022
Hinta 1400€
Lisätiedot 1 narttu vapaana.

FRIMAN-TIIHONEN VIRVE, PALOKKA

pandarellan.colliet@gmail.com

0409372003

Kennelnimi PANDARELLAN (myönnetty 03.12.1992)

Rekisteröinti on valmis Kyllä
Yhdistelmä täyttää rotujärjestön tai -yhdistyksen jalostussuositukset Ei tiedossa
Pentue täyttää PEVISA-ehdot Kyllä
Rekisteröintimaksu on maksettu Kyllä
Rotujärjestö Suomen Collieyhdistys - Finlands Collieförening ry
Rotujärjestön pentuvälitys https://www.scy.fi

Pentujen vanhemmista tulee astutushetkellä olla lonkkakuvaus- ja kyynärkuvauslausunto sekä astutushetkellä voimassa oleva silmätarkastuslausunto. Rekisteröinnin raja-arvona on lonkkaniveldysplasian aste C ja kyynärniveldysplasian aste 1. Lisäksi lonkkakuvaustuloksen C saanut koira voidaan parittaa vain tuloksen A tai B saaneen koiran kanssa.

Blue merle x soopeli, soopelimerle x soopeli ja tricolour x soopelimerle yhdistelmät sallitaan, jos merle-geenitesti osoittaa, että soopelin värinen koira ei ole genotyypiltään merle. Tällaisesta yhdistelmästä syntyvät soopelipennut testataan ennen rekisteröintiä merlegeenin suhteen. Testaamattomat soopelipennut merkitään EJ-rekisteriin. Testi hyväksytään, kun se on tehty Kennelliiton yhteistyölaboratoriossa, joita ovat tällä hetkellä Laboklin, Movet ja Genoscoper. Sileäkarvaisille vanhemmille saattaa syntyä pitkäkarvaisia pentuja, jotka rekisteröidään karvanlaatunsa mukaiseen rotuun. Kennelliiton toimisto voi rotujärjestön esityksestä siirtää koiran karvanlaatumuunnoksesta toiseen. Risteytys eri karvanlaatumuunnosten kesken sallitaan 1.1.2021−31.12.2025 välisenä aikana, kun pentueen molemmat vanhemmat täyttävät sileäkarvaisen collien PEVISA-ehdot. Karvanlaatumuunnosten risteyttämisestä syntyneet pennut rekisteröidään kukin oman karvanlaatunsa mukaiseen muunnokseen.

vapaana 1 narttu
FI29436/22 PANDARELLAN EXTEMPORE ELLI narttu soopeli