Isä FI41004/19 FIOR DI FERRO DIOR

NYGREN SARI, LIEKSA

mutakuonon@gmail.com

0456199156

Kennelnimi MUTAKUONON (myönnetty 13.03.2015)

mutakuonon@gmail.com

Rekisteröinti on valmis Kyllä
Yhdistelmä täyttää rotujärjestön tai -yhdistyksen jalostussuositukset Ei
Pentue täyttää PEVISA-ehdot Kyllä
Rekisteröintimaksu on maksettu Kyllä
Rotujärjestö Bullmastiffit ja Mastiffit ry
Rotujärjestön pentuvälitys http://www.mastiffit.com/8

30.6.2022 saakka: Pentujen vanhemmista tulee olla ennen astutusta annettu lonkkakuvauslausunto ja kyynärkuvauslausunto sekä astutushetkellä voimassa oleva silmätarkastuslausunto. Lonkkakuvaus- ja kyynärkuvaushetkellä koiran tulee olla täyttänyt 18 kuukautta. Rekisteröinnin raja-arvona on lonkkaniveldysplasian aste D ja kyynärniveldysplasian aste 1. Lonkkakuvaustuloksen D saanut koira voidaan parittaa vain tuloksen A tai B saaneen koiran kanssa. Silmätarkastuslausunto ei saa astutushetkellä olla 24 kk vanhempi. 1.7.2022 alkaen: Pentujen vanhemmista tulee olla ennen astutusta annettu virallinen lonkka-, kyynärkuvauslausunto ja selkälausunto. Lonkka- ja kyynärkuvaushetkellä koiran tulee olla täyttänyt 18 kuukautta. Lonkkaniveldysplasia raja-arvo C ja kyynärniveldysplasian raja-arvo 1. Kyynärniveldysplasia tuloksen 1 saanut koira voidaan parittaa vain tuloksen 0 saaneen koiran kanssa. Selkäkuvauslasunnossa lausutaan VA, LTV ja SP. Koiralla saa pentujen rekisteröintihetkellä olla korkeintaan 30 Suomessa syntynyttä jälkeläistä. Viimeinen rajan ylittänyt pentue rekisteröidään kuitenkin kokonaisuudessaan.

vapaana 1 uros
FI31660/22 MUTAKUONON CIRCUS MIRCUS uros harmaa