Isä FI51739/16 KOMBIJEGERENS S/R AJAX
Hinta 1500€

PANTTILA AULIS, PELTOLA

ajj.panttila@gmail.com

Kennelnimi PANTTIPÄÄN (myönnetty 17.03.2010)

Rekisteröinti on valmis Kyllä
Yhdistelmä täyttää rotujärjestön tai -yhdistyksen jalostussuositukset Ei
Pentue täyttää PEVISA-ehdot Kyllä
Rekisteröintimaksu on maksettu Kyllä
Rotujärjestö Suomen Mäyräkoiraliitto SML - Finska Taxklubben FTK ry
Rotujärjestön pentuvälitys http://www.mayrakoiraliitto.fi/index.php/sml/liiton-palvelut/pentuvaelitys

Pentujen vanhemmista tulee astutushetkellä olla voimassa oleva silmätarkastuslausunto. Silmätarkastuslausunto ei astutushetkellä saa olla 24 kk vanhempi. PRA:ta tai perinnöllistä kataraktaa sairastavan koiran jälkeläisiä ei rekisteröidä.

Koiran väri ilmoitetaan rekisteröinnin yhteydessä. Rekisterinumeron jälkeen merkitään koiran kokoa osoittavat merkinnät: kääpiömäyräkoira = Z, kaniinimäyräkoira = K. Kahden laikullisen (merle-geenin omaavan) koiran risteytys on kielletty. Seuraavia värimuunnoksia ei saa astuttaa toisella samanvärisellä eikä keskenään: musta laikullinen, ruskea laikullinen, punainen laikullinen ja laikullinen riistanvärinen. Samaa karvanlaatua olevan kääpiö- ja kaniinimäyräkoiran risteyttäminen on vapaata. Karkeakarvaisen mäyräkoiran (kaikki koot) risteyttäminen pitkäkarvaisen mäyräkoiran kanssa (kaikki koot) on kielletty. Kaniinimäyräkoiranartun astuttaminen normaalikokoisella mäyräkoirauroksella on kielletty. Muut muunnosten väliset yhdistelmät voidaan sallia Koirarekisteriohjeen kohdan 6 mukaisella poikkeusluvalla. Kokomuunnosten välisestä risteytyksestä syntyneet jälkeläiset rekisteröidään yhdistelmän suuremman vanhemman kokomuunnokseen. Muunnosten väliset siirrot ks. koirarekisteriohjeen kohta 5.3. Karvanlaadun osalta muutos voidaan tehdä Kennelliiton toimistossa omistajan ilmoituksen mukaan, kun koira on täyttänyt 9 kk. Koko määräytyy rinnanympärysmitan perusteella. Muutos suurempaan kokomuunnokseen voidaan tehdä koiralle, jonka todetaan jo vähintään 9 kk iässä kuuluvan suurempaan kokomuunnokseen kuin mihin se on rekisteröity. Muutos pienempään kokomuunnokseen voidaan tehdä vasta koiran täytettyä 15 kk.

vapaana 1 uros ja 1 narttu
FI35767/22 PANTTIPÄÄN ATLAS uros musta punaisin merkein