Isä FI50757/15 WOOLLY BOHEMIA'S JOHN DOE
Syntynyt 21.06.2022
Luovutus 09.08.2022
Hinta 2000€
Lisätiedot Vapaana laajasti terveystutkituista sekä agilityssä kisaavista, luonteeltaan hyvin aktiivisista vanhemmista mustia, sinisiä tai harmaita narttupentujasekä yksi urospentu (huomioithan, että tuleva väri on nähtävissä vasta myöhemmin). Pennut tullaan eläinlääkärintarkastamaan, mikrosiruttamaan ja rekisteröimään luovutusiässä. Kaksi narttupennuista sijoitetaan ja loput ovat myytävänä omistuskoiriksi. Kaikilta tulevilta perheiltä toivon yhteistyökykyä, aktiivisuutta, tavoitteellista harrastustoimintaa sekä sitoutumista terveystutkimuksiin. Myytäviltä pennuilta peritään hinnan ohella 500 € panttimaksu, joka palautuu ostajalle, kun pentu on virallisesti terveystutkittu (silmät, polvet, lonkat, kyynärät ja selkä). Lue linkittämiltäni kotisivuilta kohdasta "pentuja" (oikean yläreunan valikko) tarkempia tietoja tarjolla olevasta yhdistelmästä sekä siitä, että millaisia koteja pennuille etsitään ennen kuin otat yhteyttä: https://kennel-woolly-bohemias1.webnode.fi/

VÄISÄNEN JOHANNA

johannavaisanen1@outlook.com

Kennelnimi WOOLLY BOHEMIA'S (myönnetty 23.07.1997)

Rekisteröinti on valmis Ei
Pentue on tunnistusmerkitty Ei
Yhdistelmä täyttää rotujärjestön tai -yhdistyksen jalostussuositukset Ei tiedossa
Pentue täyttää PEVISA-ehdot Rodulla ei ole PEVISA-ohjelmaa
Rekisteröintimaksu on maksettu Ei
Rotujärjestö Suomen Villakoirakerho SVK - Finska Pudelklubben FPK ry
Rotujärjestön pentuvälitys http://villakoirakerho.com/pentulista_kkvil.html
PEVISA-ehdot Rodulla ei ole PEVISA-ohjelmaa

Koiran väri ilmoitetaan rekisteröinnin yhteydessä. Yksivärisiä villakoiria ei saa risteyttää moniväristen kanssa. Keskikokoinen, kääpiö- ja toyvillakoira: - Toy- ja kääpiövillakoiria saa risteyttää keskenään. Pentue rekisteröidään emän koon mukaan. Kahden toyvillakoiran jälkeläiset rekisteröidään toyvillakoiraksi. - Muut kokomuunnosten väliset risteytykset koirarekisteriohjeen kohdan 6.2 mukaisella poikkeusluvalla. Muutos suurempaan kokomuunnokseen voidaan tehdä koiralle, jonka todetaan jo vähintään 9 kk iässä kuuluvan suurempaan kokomuunnokseen kuin mihin se on rekisteröity. Muutos pienempään kokomuunnokseen voidaan tehdä vasta koiran täytettyä 15 kk.

vapaana 2 narttua
WOOLLY BOHEMIA'S DESERT HEAT narttu musta