Isä FI14184/23 ZARON JOSEF JACKSON
Syntynyt 13.05.2024
Luovutus 01.07.2024
Hinta 1400€
Lisätiedot Reippaat pennut varattavissa huolehtiviin koteihin. Hyväluonteiset perhekoira-vanhemmat, isä palkittu näyttelyissä. Pentujen omistajille emme aseta näyttely- tai muita pakkoja, mutta näyttelyynkin näistä voisi potentiaalia löytyä. Ota rohkeasti yhteyttä soittamalla, whatsapilla tai sähköpostilla, jos etsit mukavaa koirakaveria lenkeille, retkeilyyn ja sohvalle kainaloon. Pennun mukaan tulee kattava pentupaketti sekä kasvattajan tuki.

LEHTINEN REETTA, KRISTIINANKAUPUNKI

reetta.lehtinen10@gmail.com

Kennelnimi CAFFIINAN (myönnetty 25.01.2011)

Rekisteröinti on valmis Ei
Yhdistelmä täyttää rotujärjestön tai -yhdistyksen jalostussuositukset Ei
Pentue täyttää PEVISA-ehdot Ei tiedossa
Rekisteröintimaksu on maksettu Ei
Rotujärjestö Suomen Mäyräkoiraliitto SML - Finska Taxklubben FTK ry
Rotujärjestön pentuvälitys http://www.mayrakoiraliitto.fi/index.php/sml/liiton-palvelut/pentuvaelitys

Pentueen vanhemmilla tulee olla astutushetkellä voimassa oleva silmätarkastuslausunto. Silmätarkastuslausunto ei saa astutushetkellä olla 24 kk vanhempi. Koiran jälkeläisiä ei rekisteröidä, jos sillä on todettu perinnöllinen katarakta (KAT), verkkokalvon etenevä surkastuma (PRA) tai perinnöllinen keratiitti (KER).

Koiran väri ilmoitetaan rekisteröinnin yhteydessä. Rekisterinumeron jälkeen merkitään koiran kokoa osoittavat merkinnät: kääpiömäyräkoira = Z, kaniinimäyräkoira = K. Kahden laikullisen (merle-geenin omaavan) koiran risteytys on kielletty. Seuraavia värimuunnoksia ei saa astuttaa toisella samanvärisellä eikä keskenään: musta laikullinen, ruskea laikullinen, punainen laikullinen ja laikullinen riistanvärinen. Samaa karvanlaatua olevan kääpiö- ja kaniinimäyräkoiran risteyttäminen on vapaata. Karkeakarvaisen mäyräkoiran (kaikki koot) risteyttäminen pitkäkarvaisen mäyräkoiran kanssa (kaikki koot) on kielletty. Kaniinimäyräkoiranartun astuttaminen normaalikokoisella mäyräkoirauroksella on kielletty. Muut muunnosten väliset yhdistelmät voidaan sallia Koirarekisteriohjeen kohdan 6 mukaisella poikkeusluvalla. Kokomuunnosten välisestä risteytyksestä syntyneet jälkeläiset rekisteröidään yhdistelmän suuremman vanhemman kokomuunnokseen. Muunnosten väliset siirrot ks. koirarekisteriohjeen kohta 5.3. Karvanlaadun osalta muutos voidaan tehdä Kennelliiton toimistossa omistajan ilmoituksen mukaan, kun koira on täyttänyt 9 kk. Koko määräytyy rinnanympärysmitan perusteella. Muutos suurempaan kokomuunnokseen voidaan tehdä koiralle, jonka todetaan jo vähintään 9 kk iässä kuuluvan suurempaan kokomuunnokseen kuin mihin se on rekisteröity. Muutos pienempään kokomuunnokseen voidaan tehdä vasta koiran täytettyä 15 kk.

vapaana 3 urosta
CAFFIINAN BLACK PANTHER uros musta punaisin merkein