jackrussellinterrieri
Rotujärjestö Suomen Jackrussellinterrierit ry Jack Russell Terriers i Finland rf
Rotujärjestön pentuvälitys https://jackrussellinterrieri.fi/jalostus/pentuvalitys/pentulista/

Pentujen vanhemmista tulee astutushetkellä olla voimassa oleva polvitutkimuslausunto ja silmätarkastuslausunto. Silmätarkastuslausunto ei saa astutushetkellä olla 12 kuukautta vanhempi. Urokselle rekisteröidään korkeintaan 60 jälkeläistä kuitenkin niin, että viimeinen rajan ylittävä pentue rekisteröidään kokonaisuudessaan.

Töpö-töpö -yhdistelmät ovat kiellettyjä. Rodulle on olemassa töpöhäntäisyyden geenitesti. FCI:n ulkopuoliseen rekisteriin merkitty tai sellaisesta maasta, jossa rotu ei ole virallisesti tunnustettu, tuotu rekisteröimätön tuontikoira voidaan ottaa rotuun Koirarekisteriohjeen kohdan 11.1.2 mukaisesti. AKC FSS -rekisteriin rotunimellä ”russell terrier” merkitty koira voidaan rekisteröidä ER-rekisteriin jackrussellinterrierinä. Britanniasta tulleita Working Jack Russell-rekisteriin merkittyjä koiria voidaan rekisteröidä Koirarekisteriohjeen 11.1.1 mukaisesti. Muista FCI-maista tuotujen koirien pitää olla merkitty FCI:n tunnustamaan rekisteriin.

ANTONINAMARWELLS LAAKSONEN ANNA-LIISA NAANTALI 2 1 27.05.2022 15.07.2022 1450 € Kyllä¹
DANA'S BENGALLIGHT FRASER JANINA KAUNIAINEN 1 4 15.07.2022 02.09.2022 1500 €
HERHILL'S NIEMI NIINA-MARJUT KAUHAJOKI 4 2 10.08.2022 28.09.2022 1800 €
MINDHUNTER TUOMI SAANA LEMPÄÄLÄ 2 3 25.06.2022 13.08.2022 1500 €
STICKYTAIL'S LEINONEN PÄIVI NURMES 2 - 01.07.2022 19.08.2022 1300 €
WILLENSKRAFT TASKINEN PIRJO - 1 15.06.2022 03.08.2022 650 € Ei²
Yhteensä 6 pentuetta, 22 pentua

¹Rotujärjestö tai -yhdistys on ottanut kantaa yhdistelmään ja todennut sen täyttävän jalostussuositukset.

²Rotujärjestö tai -yhdistys on ottanut kantaa yhdistelmään ja todennut, ettei se täytä yhdistyksen jalostussuosituksia.