jackrussellinterrieri
Rotujärjestö Suomen Jackrussellinterrierit ry Jack Russell Terriers i Finland rf
Rotujärjestön pentuvälitys https://jackrussellinterrieri.fi/jalostus/pentuvalitys/pentulista/

Pentujen vanhemmista tulee astutushetkellä olla voimassa oleva polvitutkimuslausunto ja silmätarkastuslausunto. Silmätarkastuslausunto ei saa astutushetkellä olla 12 kuukautta vanhempi. Urokselle rekisteröidään korkeintaan 60 jälkeläistä kuitenkin niin, että viimeinen rajan ylittävä pentue rekisteröidään kokonaisuudessaan.

Töpö-töpö -yhdistelmät ovat kiellettyjä. Rodulle on olemassa töpöhäntäisyyden geenitesti. FCI:n ulkopuoliseen rekisteriin merkitty tai sellaisesta maasta, jossa rotu ei ole virallisesti tunnustettu, tuotu rekisteröimätön tuontikoira voidaan ottaa rotuun Koirarekisteriohjeen kohdan 11.1.2 mukaisesti. AKC FSS -rekisteriin rotunimellä ”russell terrier” merkitty koira voidaan rekisteröidä ER-rekisteriin jackrussellinterrierinä. Britanniasta tulleita Working Jack Russell-rekisteriin merkittyjä koiria voidaan rekisteröidä Koirarekisteriohjeen 11.1.1 mukaisesti. Muista FCI-maista tuotujen koirien pitää olla merkitty FCI:n tunnustamaan rekisteriin.

ACHANTHUS SUNDELL YVONNE GUNHILD EKENÄS 1 2 27.10.2022 16.12.2022 1500 € Ei²
KISENTEL'S RENELL NORA MARIANNE KUKKILA 3 - 16.10.2022 04.12.2022 1600 € Kyllä¹
NISUPIHAN NISU PÄIVI JÄRVENPÄÄ 5 - 22.10.2022 10.12.2022 1400 € Ei²
TAMMENKOLON RÄTY HANNA TÄHTELÄ 4 3 29.10.2022 17.12.2022 1600 € Ei²
WILLENSKRAFT TASKINEN PIRJO 3 1 08.11.2022 27.12.2022 1300 € Ei²
WINTERSUN'S LINDGREN TEIJA MÄNTYHARJU - 1 15.11.2022 03.01.2023 800 € Kyllä¹
Ei kennelnimeä PUUSALU AURIKA HELSINKI 2 2 23.10.2022 18.12.2022 1700 € Kyllä¹
Yhteensä 7 pentuetta, 27 pentua

¹Rotujärjestö tai -yhdistys on ottanut kantaa yhdistelmään ja todennut sen täyttävän jalostussuositukset.

²Rotujärjestö tai -yhdistys on ottanut kantaa yhdistelmään ja todennut, ettei se täytä yhdistyksen jalostussuosituksia.