portugalinpodengo, karkeakarvainen, pieni
Rotuyhdistys Suomen Portugalinpodengot ry
Rotujärjestön pentuvälitys http://www.podengo.net/jalostus/pentuvalitys
PEVISA-ehdot Rodulla ei ole PEVISA-ohjelmaa

Seuraavia muunnoksia saa risteyttää keskenään: - Saman kokomuunnoksen sisällä karkea- ja sileäkarvainen portugalinpodengo - Saman karvanlaadun sisällä iso ja keskikokoinen portugalinpodengo Muut muunnosten väliset risteytykset sallitaan vain poikkeusluvalla; ks. koirarekisteriohjeen kohta 6.2. Muunnosten väliset siirrot ks. koirarekisteriohjeen kohta 5.3. kun koira on täyttänyt 9 kk tai muutos voidaan tehdä Kennelliiton hyväksymän geenitestituloksen perusteella missä tahansa iässä. Muutos suurempaan kokomuunnokseen voidaan tehdä koiralle, jonka todetaan jo vähintään 9 kk iässä kuuluvan suurempaan kokomuunnokseen kuin mihin se on rekisteröity. Muutos pienempään kokomuunnokseen voidaan tehdä vasta koiran täytettyä 15 kk.

BEOLINE KANGASSALO RAIJA, KANGASSALO PETRI VÄHIKKÄLÄ 1 3 08.08.2022 03.10.2022 1600 €
Yhteensä 1 pentue, 4 pentua