chihuahua, pitkäkarvainen
Rotujärjestö Chihuahua ry
Rotujärjestön pentuvälitys http://chihuahua.fi/?page_id=238

Pentujen vanhemmista tulee astutushetkellä olla voimassa oleva silmätarkastus-, polvitutkimus- ja sydäntutkimuslausunto. Silmätutkimuslausunto on voimassa 36 kk ja sydäntutkimuslausunto 36 kk. Rekisteröinnin raja-arvona on patellaluksaation aste 2. Perinnöllistä kaihia tai PRA:ta sairastavan koiran jälkeläisiä ei rekisteröidä. Diagnoosi ”muu vähämerkityksellinen kaihi” ei kuitenkaan sulje koiraa jalostuksesta.

Merle-merle -yhdistelmät ovat kiellettyjä. Eri karvanlaatuja saa risteyttää keskenään. Karvanlaatua koskevat muutokset ks. koirarekisteriohjeen kohta 5.3. tai muutos voidaan tehdä Kennelliiton hyväksymän geenitestituloksen perusteella missä tahansa iässä.

BLACK CURRANT'S AKÇE HELI JOHANNA HAUKIPUDAS 2 - 16.06.2022 04.08.2022 1800 €
FAIRYBULLS PINOLA KIRSI LIMINKA 1 1 31.05.2022 19.07.2022 2000 €