havannankoira
Rotujärjestö Havannalaiset ry
Rotujärjestön pentuvälitys http://havannalaiset.com

Pentujen vanhemmista pitää astutushetkellä olla polvitarkastuslausunto ja voimassa oleva silmätarkastuslausunto. Silmätarkastuslausunto ei astutushetkellä saa olla 12 kk vanhempi. Perinnöllistä kataraktaa tai PRA:ta sairastavan koiran jälkeläisiä ei rekisteröidä. Rekisteröinnin raja-arvo on polvilumpioluksaation aste 1 ja jos koiran tulos on aste 1, on se paritettava tuloksen 0 saaneen koiran kanssa. Urokselle rekisteröidään korkeintaan 25 jälkeläistä alle 4 vuoden iässä tapahtuneesta astutuksesta. Näistä viimeinen pentue rekisteröidään kuitenkin kokonaisuudessaan.

TRINILLAN VAINIO NIIA TAMPERE 1 - 05.05.2022 04.09.2022 1000 € Kyllä¹
Yhteensä 1 pentue, 1 pentu

¹Rotujärjestö tai -yhdistys on ottanut kantaa yhdistelmään ja todennut sen täyttävän jalostussuositukset.