havannankoira
Rotujärjestö Havannalaiset ry
Rotujärjestön pentuvälitys http://havannalaiset.com

Pentujen vanhemmista pitää astutushetkellä olla polvitarkastuslausunto ja voimassa oleva silmätarkastuslausunto. Silmätarkastuslausunto ei astutushetkellä saa olla 12 kk vanhempi. Perinnöllistä kataraktaa tai PRA:ta sairastavan koiran jälkeläisiä ei rekisteröidä. Rekisteröinnin raja-arvo on polvilumpioluksaation aste 1 ja jos koiran tulos on aste 1, on se paritettava tuloksen 0 saaneen koiran kanssa. Urokselle rekisteröidään korkeintaan 25 jälkeläistä alle 4 vuoden iässä tapahtuneesta astutuksesta. Näistä viimeinen pentue rekisteröidään kuitenkin kokonaisuudessaan.

MINTTUMANTELIN KOIVULA MARI SASTAMALA 1 - 20.11.2022 15.01.2023 750 € Kyllä¹
Ei kennelnimeä MATIC ANNA 2 2 06.09.2022 27.12.2022 2500 € Ei²
Yhteensä 2 pentuetta, 5 pentua

¹Rotujärjestö tai -yhdistys on ottanut kantaa yhdistelmään ja todennut sen täyttävän jalostussuositukset.

²Rotujärjestö tai -yhdistys on ottanut kantaa yhdistelmään ja todennut, ettei se täytä yhdistyksen jalostussuosituksia.