puli, muut värit
Rotujärjestö Unkarinpaimenkoirat ry
Rotukerho Pulit ry
Rotujärjestön pentuvälitys https://www.unkarinpaimenkoirat.fi/pentuvalitys/pentueet/pulipentueet/

Pentujen vanhemmista pitää astutushetkellä olla lonkkakuvauslausunto ja voimassa oleva silmätarkastuslausunto. Lonkkakuvaustuloksen D saanut koira voidaan parittaa vain tuloksen A tai B saaneen koiran kanssa. Koiran pitää silmätarkastushetkellä olla vähintään 12 kk ikäinen eikä silmätarkastuslausunto saa astutushetkellä olla 36 kk vanhempi. Perinnöllistä kaihia, gRD:ta tai tRD:ta sairastavan koiran jälkeläisiä ei rekisteröidä. Koiran rekisteröityjen jälkeläisten määrä saa olla korkeintaan 15 pentua. Viimeinen, rajan ylittävä pentue rekisteröidään kuitenkin kokonaisuudessaan. Koiran ikä astutushetkellä oltava vähintään 18 kk.

Risteytys valkoisten ja muunväristen koirien kesken sallitaan poikkeusluvalla; ks. koirarekisteriohjeen kohta 6.2. Väriä koskevat muutokset ks. koirarekisteriohjeen kohta 5.3.

CASTLEWOLF SANDBÄCK MAARIT PIETARSAARI 2 1 22.09.2022 10.11.2022 1200 €
Yhteensä 1 pentue, 3 pentua