villakoira, keskikokoinen, musta, ruskea ja valkoinen
Rotujärjestö Suomen Villakoirakerho SVK - Finska Pudelklubben FPK ry
Rotujärjestön pentuvälitys http://villakoirakerho.com/pentulista_kkvil.html
PEVISA-ehdot Rodulla ei ole PEVISA-ohjelmaa

Koiran väri ilmoitetaan rekisteröinnin yhteydessä. Yksivärisiä villakoiria ei saa risteyttää moniväristen kanssa. Keskikokoinen, kääpiö- ja toyvillakoira: - Toy- ja kääpiövillakoiria saa risteyttää keskenään. Pentue rekisteröidään emän koon mukaan. Kahden toyvillakoiran jälkeläiset rekisteröidään toyvillakoiraksi. - Muut kokomuunnosten väliset risteytykset koirarekisteriohjeen kohdan 6.2 mukaisella poikkeusluvalla. Muutos suurempaan kokomuunnokseen voidaan tehdä koiralle, jonka todetaan jo vähintään 9 kk iässä kuuluvan suurempaan kokomuunnokseen kuin mihin se on rekisteröity. Muutos pienempään kokomuunnokseen voidaan tehdä vasta koiran täytettyä 15 kk.

OLD PAL JÄMSEN TARJA HYVINKÄÄ 3 3 30.11.2022 20.01.2023 2200 €
QUALITYLINE'S RÄSÄNEN JENNI KUOPIO 3 2 24.09.2022 26.11.2022 2200 €