kääpiösnautseri, valkoinen
Rotujärjestö Suomen Kääpiösnautserikerho ry, Finska Dvärggschnauzerklubben rf
Rotujärjestön pentuvälitys https://www.sksk.fi/pentuvalitys/pentuvalitys/

Pentueen vanhemmista tulee olla astutushetkellä voimassa oleva silmätarkastuslausunto. Silmätarkastuslausunto ei astutushetkellä saa olla 12 kk vanhempi. Perinnöllistä kataraktaa, PRA:ta, gRD:ta, tRD:ta tai PHTVL/PHPV-sairauden asteita 2-6 sairastavan koiran jälkeläisiä ei rekisteröidä. Jos koiralla on todettu mRD, on se paritettava RD:n suhteen terveen koiran kanssa ja jos sillä on todettu PHTVL/PHPV-sairauden aste 1, on se paritettava PHTVL/PHPV:n suhteen terveen koiran kanssa. Muu vähämerkityksellinen kaihi ei kuitenkaan sulje koiraa jalostuksesta. Nartun ikä tulee astutushetkellä olla vähintään 18 kk ja uroksen vähintään 12 kk. Uroksen Suomessa rekisteröitävä jälkeläismäärä voi olla korkeintaan 40 pentua, joista alle 4-vuotiaana 24 pentua. Viimeinen, rajan ylittävä pentue rekisteröidään kuitenkin kokonaan.

Seuraavat väriyhdistelmät sallitaan vapaasti: valkoinen x musta valkoinen x musta-hopea valkoinen x pippuri-suola Risteytykset muiden värimuunnosten kesken sallitaan poikkeusluvalla; ks. koirarekisteriohjeen kohta 6.2.

GREEDY RASCAL'S MÅRD MINNA PUSULA 2 - 05.10.2022 25.11.2022 2000 €
GREEDY RASCAL'S MÅRD MINNA PUSULA - 1 24.09.2022 18.11.2022 2000 €