karjalankarhukoira FROSTWALD
Syntynyt: 30.6.2021
Luovutus: 18.8.2021
Hinta: 800 €
Pentueen lisätieto: Pentueesta vapaana uros metsästävään kotiin. Pentueen vanhemmat ovat geenitestattu ja tulosten perusteella yhdistelmän pennut eivät tule sairastumaan seuraaviin geneettisiin sairauksiin: prcd-PRA, HPP (luustonkehityshäiriö). Lisätietoja ja kuvia www.frostwald.weebly.com
Pentueen rekisteröintimaksu on maksettu
Yhteensä 4 urosta, 4 narttua
Välityksessä (päivitetty 24.8.2021)

Pentue on tunnistusmerkitty

Tietojen oikeellisuudesta ja pentujen rekisteröintikelpoisuudesta vastaa kasvattaja

KALLUNKI MARIA KATARIINA, KUUSAMO
maria.k.kallunki (at) gmail.com

Kennelnimi: FROSTWALD (myönnetty 2.10.2020)

Rotu: 48 karjalankarhukoira
Rotumääritelmä: pdf
Rotujärjestö: http://www.spj.fi
Rotujärjestön pentuvälitys: https://spj.fi/astutukset-ja-pentueet/karjalankarhukoiran-pentueet/
PEVISA-ehdot: Pentujen vanhemmista tulee olla ennen astutusta annettu lonkkakuvaus- ja silmätarkastuslausunto. Tarkastushetkellä koiran tulee olla täyttänyt 12 kuukautta. Lonkkakuvaustuloksen D saanut koira voidaan parittaa vain tuloksen A saaneen koiran kanssa. Silmätarkastuslausunto on voimassa 36 kuukautta. Perinnöllistä kataraktaa, PRA:ta tai PHTVL / PHPV –sairauden asteita 2-6 sairastavan koiran jälkeläisiä ei rekisteröidä. Diagnoosin PHTVL/PHPV aste 1 tai muu vähämerkityksellinen kaihi saanut koira on paritettava ko. sairauden suhteen terveen koiran kanssa. Koiralle rekisteröidään korkeintaan 60 jälkeläistä. Jälkeläisistä korkeintaan 25 saa olla syntynyt alle 5 vuoden iässä tapahtuneesta astutuksesta. Pentue, jossa raja ylittyy, rekisteröidään kokonaisuudessaan.

Isä
Emä