ranskanbulldoggi HEAVYWEIGHT
Syntynyt: 29.7.2021
Luovutus: 17.9.2021
Hinta: 1800 €
Pentueen lisätieto: Pentue rekisteröidään EJ-rekisteriin.
Pentueen rekisteröintimaksu on maksettu
Yhteensä 3 urosta, 2 narttua
Välityksessä (päivitetty 12.10.2021)

Pentue on tunnistusmerkitty

Tietojen oikeellisuudesta ja pentujen rekisteröintikelpoisuudesta vastaa kasvattaja

LEHTINEN NINA, KLAUKKALA
lehtinen.nina (at) gmail.com

Kennelnimi: HEAVYWEIGHT (myönnetty 9.9.1998)

Rotu: 101 ranskanbulldoggi
Rotumääritelmä: pdf
Rotujärjestö: http://www.toydogs.fi/
Rotujärjestön pentuvälitys: http://www.suomenranskanbulldogit.fi/pentuneuvonta-ja-pentulista/
PEVISA-ehdot: 31.12.2021 saakka: Pentujen vanhemmista tulee astutushetkellä olla voimassa oleva polvitarkastuslausunto, silmätarkastuslausunto, selkätutkimuslausunto (VA, LTV, IDD ja SP) ja sydämen auskultaatiolausunto. Silmätarkastus voidaan tehdä aikaisintaan 12 kk iässä ja lausunto on voimassa 24 kk. Perinnöllinen kaihi, PRA sekä tRD sulkevat koiran jalostuksesta. Tulos ”muu vähämerkityksellinen kaihi/katarakta” ei kuitenkaan sulje koiraa pois jalostuksesta. Patellaluksation raja-arvo on aste 1 ja tuloksen 1 saanut koira on paritettava tuloksen 0 saaneen koiran kanssa. Sydämen auskultaatiolausunto annetaan aikaisintaan 12 kk iässä ja lausunto on voimassa 24 kk. Koira ei saa osoittaa merkkejä mistään perinnöllisestä sydänsairaudesta. 1.1.2022 alkaen: Pentujen vanhemmista tulee astutushetkellä olla voimassa oleva polvitarkastuslausunto, silmätarkastuslausunto, selkätutkimuslausunto (VA, LTV, IDD ja SP) ja sydämen auskultaatiolausunto. Silmätarkastus voidaan tehdä aikaisintaan 12 kk iässä ja lausunto on voimassa 24 kk. Perinnöllinen kaihi, PRA sekä tRD sulkevat koiran jalostuksesta. Tulos ”muu vähämerkityksellinen kaihi/katarakta” ei kuitenkaan sulje koiraa pois jalostuksesta. Patellaluksaation raja-arvo on aste 1 ja tuloksen 1 saanut koira on paritettava tuloksen 0 saaneen koiran kanssa. Sydämen auskultaatiolausunto annetaan aikaisintaan 12 kk iässä ja lausunto on voimassa 24 kk. Koira ei saa osoittaa merkkejä mistään perinnöllisestä sydänsairaudesta. Toiselta vanhemmista vaaditaan hyväksytty kävelytestitulos astutushetkellä.

Isä
Emä