cane corso

Jalostuksen tavoiteohjelma: pdf
Rotujärjestö: Bullmastiffit ja Mastiffit ry
Rotujärjestön pentuvälitys: http://www.mastiffit.com/8
PEVISA-ehdot: 30.6.2022 saakka: Pentujen vanhemmista tulee olla ennen astutusta annettu lonkkakuvauslausunto ja kyynärkuvauslausunto sekä astutushetkellä voimassa oleva silmätarkastuslausunto. Lonkkakuvaus- ja kyynärkuvaushetkellä koiran tulee olla täyttänyt 18 kuukautta. Rekisteröinnin raja-arvona on lonkkaniveldysplasian aste D ja kyynärniveldysplasian aste 1. Lonkkakuvaustuloksen D saanut koira voidaan parittaa vain tuloksen A tai B saaneen koiran kanssa. Silmätarkastuslausunto ei saa astutushetkellä olla 24 kk vanhempi. 1.7.2022 alkaen: Pentujen vanhemmista tulee olla ennen astutusta annettu virallinen lonkka-, kyynärkuvauslausunto ja selkälausunto. Lonkka- ja kyynärkuvaushetkellä koiran tulee olla täyttänyt 18 kuukautta. Lonkkaniveldysplasia raja-arvo C ja kyynärniveldysplasian raja-arvo 1. Kyynärniveldysplasia tuloksen 1 saanut koira voidaan parittaa vain tuloksen 0 saaneen koiran kanssa. Selkäkuvauslasunnossa lausutaan VA, LTV ja SP. Koiralla saa pentujen rekisteröintihetkellä olla korkeintaan 30 Suomessa syntynyttä jälkeläistä. Viimeinen rajan ylittänyt pentue rekisteröidään kuitenkin kokonaisuudessaan.

Kennel ▼Kasvattaja(t)KotipaikkaPennutSyntynytLuovutusHintaRotuyhdistys
DARTH VADERLUOTO TITTA4 urosta, 3 narttua21.12.20218.2.20221800 €Puolto