tanskandoggi, sininen

Jalostuksen tavoiteohjelma: pdf
Rotujärjestö: Suomen Tanskandoggi ry
Rotujärjestön pentuvälitys: http://www.greatdane.fi/?page_id=2529
PEVISA-ehdot: Pentujen vanhemmista pitää olla ennen astutusta annettu lonkkakuvauslausunto ja kyynärkuvauslausunto. Lonkka- ja kyynärkuvaushetkellä koiran tulee olla täyttänyt 18 kk. Pentujen vanhemmista tulee lisäksi olla ennen astutusta tehty sydänultra sisältäen sydänkuuntelun ja 5 min EKG:n. Tutkimus on voimassa 12 kk. Alaikäraja on 18 kk. Koira ei saa osoittaa merkkejä mistään perinnöllisestä sydänsairaudesta, eikä avointa tulosta DCM:n tai muidenkaan sydänsairauksien osalta hyväksytä.
Rotukohtaiset erityisehdot: Koiran väri ilmoitetaan rekisteröinnin yhteydessä. Harlekiinin värisellä koiralla on myös merlegeeni. Harlekiinilinjoissa syntyy myös merlevärisiä koiria. Seuraavat väriyhdistelmät ovat kiellettyjä: harlekiini - harlekiini harlekiini - merle merle - merle Seuraavat väriyhdistelmät sallitaan ilman poikkeuslupaa: harlekiini - musta - mantteli - mustavalkoinen - plattenhund keltainen - tiikeri sininen - sininen Muut muunnosten väliset risteytykset poikkeusluvalla ks. koirarekisteriohjeen kohta 6.2.

Kennel ▼Kasvattaja(t)KotipaikkaPennutSyntynytLuovutusHintaRotuyhdistys
BONELBOMAN MINNA