Litter

LUKKARI MAISA, KOTKA

maisa.lukkari@gmail.com

Breeder commitment signed

Kennel name HIDDENHILL'S (given 02.08.2013)

Litter's registration situation
The breeder is responsible for that the information is correct and that the puppies are eligible for registration. Below you can see litter's current registration situation. Information updates when the litter's registration proceeds.
The registration has been completed Yes
The litter is ID marked Yes
The combination meets the breed club’s breeding recommendations Unknown
The litter meets PEVISA requirements Yes
The registration fee has been paid Yes
Information on the breed
Breed standard
Breeding strategy What is breeding strategy?
Breed association Suomen Bokseriyhdistys ry
Breed association's puppy referral https://www.bokseriyhdistys.com/pennun-hankinta
PEVISA requirements Show less Show more

Pentueen vanhemmilla tulee astutushetkellä olla virallinen lonkkakuvaus- ja selkäkuvauslausunto sekä voimassa oleva sydämen kuuntelutulos. Rekisteröinnin raja-arvo on lonkkaniveldysplasian aste C. Vaihtoehtoisesti pentueen vanhempien lonkkaindeksien keskiarvon tulee astutushetkellä olla vähintään 101. Selkäkuvaus voidaan tehdä aikaisintaan 24 kk iässä. Rekisteröinnin raja-arvo on spondyloosilausunnon aste 3 ja tämän tuloksen saanut koira voidaan parittaa vain tuloksen 0 tai 1 saaneen koiran kanssa. Vastustettavat sydänsairaudet aortta- ja pulmonaalistenoosi. Alle vuoden iässä tehdyn sydänkuuntelun tulos on voimassa 12 kk ja yli vuoden iässä tehdyn sydänkuuntelun tulos on voimassa 24 kk. Mikäli sivuääni kuuluu tai tulos on epävarma, on koiran sydän tutkittava ultraäänitutkimuksella (aikaisintaan 12 kuukauden iässä) ennen astutusta. Ultraäänitutkimuksen tulokset normaali ja avoin ovat hyväksyttäviä. Jos koira saa ultraäänitutkimuksessa tuloksen avoin, on tulos voimassa 12 kk, jonka jälkeen koira on tutkittava uudelleen ennen jalostuskäyttöä. Koiraa ei saa käyttää jalostukseen, jos tutkimuksissa löytyy joku sydänsairaus. Ultraäänitutkimusta ei tarvitse uusia, jos koira on saanut tuloksen terve. Jos koiralle on tehty ultraäänitutkimus, ei myöskään auskultaatiotutkimusta tarvitse uusia. Jos koiran tulos ultraäänitutkimuksesta on avoin, voidaan koira parittaa vain sellaisen koiran kanssa, jonka lausunto on auskultaatiossa "ei sivuääniä" tai ultraäänitutkimuksessa "normaali". Uroksen pitää astutushetkellä olla vähintään 24 kk ikäinen.

What is PEVISA?
Special requirements Show less Show more

Töpö-töpö -yhdistelmät ovat kiellettyjä. Rodulle on olemassa töpöhäntäisyyden geenitesti.

Puppies
available 1 male and 2 females