Kull
Född 01.08.2024
Överlåtelse 19.09.2024
Pris 1950€
Tilläggsinformation Iloiset ja hyvinhoidetut Shiba pennut Vantaalla. Vanhemmat ovat terveet, ei allergioita ja hyvät terveystulokset. Pennut ovat luovutettaessa rekisteröidyt Suomen Kennelliittoon ja Ruokavirastoon. Eläinlääkärin tarkastamat, mikrosirutetut, madotetut, piilovirhevakuutetut 3 vuodeksi eteenpäin omavastuuttomalla vakuutuksella Agria yhtiössä. Vanhemmat ovat hyväluonteisia, en ole käynyt näyttelyissä, joten rotujärjestön suositukset eivät täyty näyttelytuloksen puolesta. Pennun hinta sisältää 25.5% alv ja pennun voi maksaa osamaksulla. Pennun mukana saa repun, johon on pakattu tuttua ruokaa, emontuoksuinen fleece, lelu, pentupanta ja talutin. Pennuista voi kysyä lisää puh: 050-4010342 ja heidi.uotila@elisanet.fi
Uppfödare

UOTILA HEIDI

heidi.uotila@elisanet.fi

Uppfödarförbindelsen undertecknad

Kennelnamn ARNICA MONTANA (beviljats 27.06.2001)

Uppfödaren svarar för att uppgifterna är rätta och att valparna är registreringsdugliga. Näet alla pentueen rekisteröinnin tämänhetkisen tilanteen. Tiedot päivittyvät, kun pentueen rekisteröinti etenee.
Registrering är färdig Ja
Valpkullen har ID-märkts Ja
Kombinationen uppfyller specialklubbars eller rasföreningens avelsrekommendationer Nej
Valpkullen uppfyller PEVISA-villkoren Ja
Registreringsavgiften har betalats Ja
Information om rasen
Rasstandard
Rasspecifik avelsstrategi Vad är rasspecifik avelsstrategi?
Specialklubben Suomen Seurakoirayhdistys - Finlands Sällskapshundsförening ry
Rotuyhdistys Suomen Shiba ry
Specialklubbens valpförmedling http://www.suomenshiba.fi
PEVISA-villkor Visa mindre Visa mera

Pentujen vanhemmista tulee astutushetkellä olla lonkkakuvauslausunto, kyynärkuvauslausunto ja silmätarkastuslausunto sekä voimassa oleva polvitarkastuslausunto. Tarkastushetkellä koiran tulee olla täyttänyt 12 kuukautta. Kyynärniveldysplasian raja-arvo on aste 1. Patellaluksaation raja-arvo on aste 2 ja tuloksen 2 saanut koira on paritettava tuloksen 0 saaneen koiran kanssa. Nartun tulee astutushetkellä olla vähintään 24 kk ikäinen ja uroksen vähintään 18 kk ikäinen. Koiralla ei saa rekisteröintihetkellä olla yli 25 rekisteröityä pentua Suomessa. Viimeinen sallittu pentue voidaan kuitenkin rekisteröidä kokonaisuudessaan.

Vad är PEVISA?
Valparna