Kull
Född 09.03.2024
Överlåtelse 27.04.2024
Pris 1600€
Tilläggsinformation Narttu on kaksoisastutettu, toinen isäehdokas on Pakkaspeikon Lapinonni FI54126/15. Pentujen luovutus polveutumistulosten jälkeen. Hinta sis. Alv24%
Uppfödare

KARHULA TANJA, KANNUS

kennel.pakkaspeikon@gmail.com

Uppfödarförbindelsen undertecknad

Kennelnamn PAKKASPEIKON (beviljats 22.09.2014)

Uppfödaren svarar för att uppgifterna är rätta och att valparna är registreringsdugliga. Näet alla pentueen rekisteröinnin tämänhetkisen tilanteen. Tiedot päivittyvät, kun pentueen rekisteröinti etenee.
Registrering är färdig Nej
Valpkullen har ID-märkts Ja
Kombinationen uppfyller specialklubbars eller rasföreningens avelsrekommendationer Nej
Valpkullen uppfyller PEVISA-villkoren Obekant
Registreringsavgiften har betalats Nej
Information om rasen
Rasstandard
Rasspecifik avelsstrategi Vad är rasspecifik avelsstrategi?
Specialklubben Lappalaiskoirat ry, Lapplands hundar rf
Specialklubbens valpförmedling http://www.lappalaiskoirat.fi/?id=pentuvalitys/pentuvalitys
PEVISA-villkor Visa mindre Visa mera

Pentueen vanhemmista tulee olla ennen astutusta annettu lonkkakuvauslausunto ja astutushetkellä voimassa oleva silmätarkastuslausunto. Lonkkakuvaustuloksen D saanut koira on paritettava tuloksen A saaneen koiran kanssa. Silmätarkastuslausunto ei astutushetkellä saa olla 24 kk vanhempi. Urokselle rekisteröidään korkeintaan 70 jälkeläistä, joista korkeintaan 20 alle 5 vuoden iässä tapahtuneesta astutuksesta. Pentue, jossa raja ylittyy, rekisteröidään kokonaisuudessaan. Koiran tulee astutushetkellä olla vähintään 22 kk ikäinen.

Vad är PEVISA?
Speciella krav Visa mindre Visa mera

Luonnonrotuisia suomenlapinkoiria voidaan rotujärjestön esityksestä hyväksyä ER-rekisteriin koirarekisteriohjeen kohdan 11.1.2 mukaisen rotuunottomenettelyn kautta. Koira voidaan rotujärjestön esityksestä ottaa rotuun, vaikka sillä ei rotuun otettaessa ole PEVISA-ohjelman mukaisia tutkimustuloksia. Koirien siirtyminen FI-rekisteriin on selvitetty koirarekisteriohjeen kohdassa 11.1.3.

Valparna
tillgänglig 1 hane
Registeringsnummer Namn Kön Färg
PAKKASPEIKON NALLEKARHU hane svart m ljusa tecken