Isä FI18464/22 ARNICA MONTANA TYRONE FEELGOOD DELIGHT
Syntynyt 01.02.2024
Luovutus 21.03.2024
Hinta 3000€
Lisätiedot Hyvin hoidetut ja sosiaaliset shiba pennut terveistä ja erittäin hyväluonteisista vanhemmista. Sopivat moneen harrastukseen (agility, näyttely, toko...) sekä perheen rakastetuiksi lemmikeiksi. Pennut ovat eläinlääkärin terveystarkastamat ja terveet (tästä todistustus). Pennut ovat luovutettaessa luonnollisesti tunnistusmerkittyjä mikrosirulla, madotettuja sekä rekisteröityjä Suomen kennelliittoon ja ilmoitettu Ruokaviraston koirarekisteriin. Mukaan tulee runsas pentureppu, johon on pakattu tutut ruoat, lelu, oma huopa, panta ja hihna sekä pennun oma kansio, jossa on pennun kaikki tärkeät paperit sekä hoito-ohjeet. Pennun hintaan kuuluu kasvattajan etukäteen maksama omavastuuton Agria yhtion piilevät viat henki ja eläinlääkärikuluvakuutus kolmeksi vuodeksi eteenpäin sekä oma tuttu vakuutusedustaja. Lähellä asuville pennuille minulla on tarjota pentu, arkitottelevaisuus ja näyttely kursseja. Lisätietoja kotisivuiltani kohdasta pennut: https://arnicamontana.simplesite.com/432619912 . Ota yhteyttä kattavan esittelyn kera sähköpostiini: heidi.uotila@elisanet.fi tai soita minulle puhelimella 050-4010342.

UOTILA HEIDI

heidi.uotila@elisanet.fi

Kennelnimi ARNICA MONTANA (myönnetty 27.06.2001)

Rekisteröinti on valmis Kyllä
Yhdistelmä täyttää rotujärjestön tai -yhdistyksen jalostussuositukset Ei
Pentue täyttää PEVISA-ehdot Ei tiedossa
Rekisteröintimaksu on maksettu Kyllä
Rotujärjestö Suomen Seurakoirayhdistys - Finlands Sällskapshundsförening ry
Rotuyhdistys Suomen Shiba ry
Rotujärjestön pentuvälitys http://www.suomenshiba.fi

Pentujen vanhemmista tulee astutushetkellä olla lonkkakuvauslausunto, kyynärkuvauslausunto ja silmätarkastuslausunto sekä voimassa oleva polvitarkastuslausunto. Tarkastushetkellä koiran tulee olla täyttänyt 12 kuukautta. Kyynärniveldysplasian raja-arvo on aste 1. Patellaluksaation raja-arvo on aste 2 ja tuloksen 2 saanut koira on paritettava tuloksen 0 saaneen koiran kanssa. Nartun tulee astutushetkellä olla vähintään 24 kk ikäinen ja uroksen vähintään 18 kk ikäinen. Koiralla ei saa rekisteröintihetkellä olla yli 25 rekisteröityä pentua Suomessa. Viimeinen sallittu pentue voidaan kuitenkin rekisteröidä kokonaisuudessaan.

vapaana 1 uros
FI17399/24 ARNICA MONTANA FUMIHIRO uros punainen