Isä FI19684/17 ALFA LINE APPLE OF MY EYE
Syntynyt 03.03.2024
Luovutus 21.04.2024
Hinta 1700€
Lisätiedot Terveistä ja mukavan luonteisista vanhemmista koostunut pentue. Molemmat vanhemmat geenitestattu täysin terveiksi. Myydään kotiin, jossa omistaja käyttää koiransa laajassa terveystutkimuksessa 2 vuoden iässä. Sitoutuu käyttämään 2-3x näyttelyissä. Pennut myydään rakastaviin ja osaaviin perheisiin. Terveystutkimusten jälkeen kasvattaja palauttaa 100e omistajalle takaisin. Kyselyt sähköpostitse tai puhelimen välityksellä. Pennut myydään eläinlääkärin tarkastamina ja virallisesti silmätarkastettuna.

HILJANEN-HEIKKINEN SARI MAARIT

pikikuonon@gmail.com

Vuolasvirta-palkinto

Kennelnimi PIKIKUONON (myönnetty 23.07.1997)

Rekisteröinti on valmis Kyllä
Yhdistelmä täyttää rotujärjestön tai -yhdistyksen jalostussuositukset Ei tiedossa
Pentue täyttää PEVISA-ehdot Ei tiedossa
Rekisteröintimaksu on maksettu Kyllä
Rotujärjestö Suomen bordercolliet & australiankelpiet ry, Finska Border Collies & Australiska Kelpies rf
Rotujärjestön pentuvälitys https://sbcak.fi/pentueet/

Koiralla tulee astutushetkellä olla virallinen lonkkakuvauslausunto sekä lausunto olkanivelen osteokondroosista. Rekisteröinnin raja-arvo on lonkkaniveldysplasian aste C. Lonkkaniveldysplasian aste C saanut koira saa yhdistää vain lonkkaniveldysplasiatuloksen A saaneen koiran kanssa. Koiralla tulee astutushetkellä olla voimassaoleva silmätarkastulasunto, lausunto on voimassa 24 kk.

Merle-merle -yhdistelmät ovat kiellettyjä. Suomen Paimenkoirayhdistyksen (SPKY) rekisteriin merkitty Suomessa syntynyt koira voidaan omistajan anomuksesta merkitä ER-rekisteriin. Koiran pitää olla tunnistusmerkitty Kennelliiton hyväksymällä tavalla. lnternational Sheep Dog Society (ISDS) -rekisteriin merkitty Isossa-Britanniassa syntynyt bordercollie voidaan merkitä Fl-rekisteriin, kun sille on haettu The Royal Kennel Clubin export pedigree (FCI circular 36/2009). Muualla kuin lso-Britanniassa syntynyt tai ilman The Royal Kennel Clubin export pedigreetä Suomeen tuotu ISDS-rekisteröity bordercollie voidaan omistajan anomuksesta merkitä ER-rekisteriin ilman sukutaulutietoja. FCI-rekisteröity ISDS-taustainen koira merkitään normaalisti vastaavaan rekisteriin, kuin mihin se on tuontimaassa merkitty. ISDS-rekisteriin rekisteröidyn ulkomaalaisen uroksen jälkeläiset rekisteröidään ER-rekisteriin, jos uros ei ole lisäksi rekisteröity FCl:n alaiseen rekisteriin (ei liitännäisrekisteri) tai Iso-Britannian The Royal Kennel Clubiin.

vapaana 5 narttua
FI21031/24 PIKIKUONON BEATA narttu mustavalkoinen