Isä FI54257/20 SOMETHING LIKE QUICK THINKER

HUTTUNEN MARIA

huttunenmariajo@gmail.com

+358452009301

Kennelnimi KOIKKERIINAN (myönnetty 06.08.2009)

Rekisteröinti on valmis Kyllä
Yhdistelmä täyttää rotujärjestön tai -yhdistyksen jalostussuositukset Ei tiedossa
Pentue täyttää PEVISA-ehdot Ei tiedossa
Rekisteröintimaksu on maksettu Kyllä
Rotujärjestö Suomen bordercolliet & australiankelpiet ry, Finska Border Collies & Australiska Kelpies rf
Rotujärjestön pentuvälitys https://sbcak.fi/pentueet/

Koiralla tulee astutushetkellä olla virallinen lonkkakuvauslausunto sekä lausunto olkanivelen osteokondroosista. Rekisteröinnin raja-arvo on lonkkaniveldysplasian aste C. Lonkkaniveldysplasian aste C saanut koira saa yhdistää vain lonkkaniveldysplasiatuloksen A saaneen koiran kanssa. Koiralla tulee astutushetkellä olla voimassaoleva silmätarkastulasunto, lausunto on voimassa 24 kk.

Merle-merle -yhdistelmät ovat kiellettyjä. Suomen Paimenkoirayhdistyksen (SPKY) rekisteriin merkitty Suomessa syntynyt koira voidaan omistajan anomuksesta merkitä ER-rekisteriin. Koiran pitää olla tunnistusmerkitty Kennelliiton hyväksymällä tavalla. lnternational Sheep Dog Society (ISDS) -rekisteriin merkitty Isossa-Britanniassa syntynyt bordercollie voidaan merkitä Fl-rekisteriin, kun sille on haettu The Royal Kennel Clubin export pedigree (FCI circular 36/2009). Muualla kuin lso-Britanniassa syntynyt tai ilman The Royal Kennel Clubin export pedigreetä Suomeen tuotu ISDS-rekisteröity bordercollie voidaan omistajan anomuksesta merkitä ER-rekisteriin ilman sukutaulutietoja. FCI-rekisteröity ISDS-taustainen koira merkitään normaalisti vastaavaan rekisteriin, kuin mihin se on tuontimaassa merkitty. ISDS-rekisteriin rekisteröidyn ulkomaalaisen uroksen jälkeläiset rekisteröidään ER-rekisteriin, jos uros ei ole lisäksi rekisteröity FCl:n alaiseen rekisteriin (ei liitännäisrekisteri) tai Iso-Britannian The Royal Kennel Clubiin.

vapaana 2 urosta ja 3 narttua
FI22220/24 KOIKKERIINAN BLACK AND DECKER uros mustavalkoinen